top of page
Search

שנה טובה, נקסט

שלום לכולם ושנה טובה לכולכם. השנה הייתה מלאה בהפתעות וחיסונים. זאת תקופה מסתורית ובמהלך השנה הובלתי על ידי האינסטינקטים והיצירתיות שלי לכמה מהישגים האישיים הטובים ביותר שלי עד כה. השנה עמדה על לעשות את זה באינטרנט, לאורך הדרך היו גם הופעות בחיים האמיתיים. זה היה על הכנת מופע מוזיקה מקוון ובניית אתר זה. התעוררתי לחיים במציאות אחרת, בעולם המקוון.

זו הייתה שנה מעוררת השראה עבורי, המצאתי מחדש את הסגנון שלי והשתמשתי בכישרון שלי בהיקפים שונים של מוזיקה, טכנולוגיה, תקשורת וכישורי אנשים.

השנה הייתה השנה של הבלוג הזה, והוא עוסק בהרפתקאות כמו ההופעות שלי עם אוויר טריו, הביקורים השבועיים שלי באדמית לעבודה עם פיל בסירה, מתחמם ומנגן ברחובות תל אביב, הכנת מופע מוזיקה חיה שבועי במולטיסטרים,משם איגדתי חבורה של 10 רצועות: פעימות (ביטים), ריבות (ג'אמים) ושירים נחמדים, שייצאו בשנה היהודית הבאה.

השנה הייתה השנה שלי להשתחרר מרעיונות ומגבלות על שלומי ועל אורח חיי, בזכות זה, זכיתי לביטחון רב כאמן ויוצר מוזיקה. אני כבר לא מנסה להרשים אף אחד, אני רק מממש את החלומות שלי וחי את החיים הכי טובים שאני יכול.

השנה הבאה תהיה שנה טובה, זה יהיה על שחרור יצירות חדשות, יצירת מוזיקה נהדרת, להיות אדיב יותר, מהורהר ובהודיה על מה שיש לי ועל הדרך הנפלאה, הארוכה והמפותלת הזו.

בשנה הבאה תהיה הופעה חיה, מקום ליצירת מוזיקה חיה נפלאה. השנה תתחיל ברליס חדש שיצא ב -17 בספטמבר. מיקסטייפ - אלבום, מכיל 10 רצועות שנעשו במופע המוזיקה שלי בשידור חי "שלישי בשמונה". כאן תוכלו לראות את עטיפת האלבום:

שלישי בשמונה. צילמה: טלשוורק סנבטו


בשנה הבאה יהיה חידוד ההופעה החיה שלי, ואשתדל ליישם כל הכישורים שרכשתי במהלך השנה החולפת הזו. אני הולך לעשות הופעה חיה מסוג אחר. זה יהיה אנלוגי ודיגיטלי, עם מוזיקה מקורית מנקודות המבט שלי.

בשנה הבאה אשמור על טריות, אמיתיות ואותנטיות.

אני מאחל לכולנו שנה יהודית חדשה ומבורכת, חופש נפש שלווה, יצירתיות, התרגשות, מפגש עם אנשים מעניינים, מוזיקה טובה ותנועה בקצב המדויק שלך.


יש עוד מה לבוא, כמובן.

תודה שעקבתם/ קראתם/ צפיתם והקשבתם.


עד הפעם הבאה. שנה הבאה


5 views0 comments
Post: Blog2 Post
bottom of page