top of page
Search

5 שאלות על מוזיקה ויצירה

Updated: Jul 17, 2021

היי חבר'ה, מה שלומכם? ימי האביב החמים האלה מלאים בהתרגשות וחידושים, מכינים סטים חיים חדשים ועובדים על מוזיקה חדשה. בשבוע שעבר נסעתי במדינתנו הצעירה והמשובחת, בביקור באדמית בצפון ישראל, כדי לסיים שיר עם אחי ושותפי ל"פיל בסירה" אלון (סינגל חדש בדרך החוצה במאי, מוזמנים לעקוב ב ספוטיפיי), ומנגן מוזיקת ​​רנסנס עולמית עם טריו אוויר ביקב עגור ליד בית שמש.

המסכות ירדו, אורות הבמה דולקים וזה התזמון המושלם לחלוק איתכם ראיון עם איגור שערך נועם ניישול מ "בנועם" .


עורך הפוסט: נועם ניישול

אני והמוזה - פרק 28: Igor איגור


אני והמוזה - פרק 28: איגור 1. מה הרגש הכי חזק שגורם לך לכתוב שיר? הפלא והפשטות והיופי שביצירה ממלאים אותי חדווה ורצון לכתוב, להקליט, לנגן ולהופיע. 2. יש מילה/ צליל שמהוות טריגר ליצירה? הטריגר הכי חזק שלי ליצירה הוא השראה ממוזיקה שאני אוהב ושומע, הדמות המשתקפת של מוזיקאים מהאמנות שלהם מהפנטת אותי, הייתי אומר שהמילה שמתארת בצורה הכי נאמנה את הטריגר ליצירה היא: "מוזיקה" 3. על מה עוד לא כתבת והיית רוצה? אני מאוד אוהב שירים מלאי תבונה משני תודעה ועמוקים, כמו השירים האחרונים של דמיאן מארלי שממש נגעו בי ועיצבו את זווית הראייה שלי על המציאות. שואף להגיע למקום זה של כתיבת אמת והשראה טהורה וזכה. 4. יש ישות/דמות מסוימת שאליהן אתה מכוון כשאתה שר? מאחורי כל שיר יש סיפור, מאחורי כל משפט יש כוונה, כל מילה שמושרת מפי מכוונת לבן אדם מחיי, לעתים לכמה אנשים. 5. לאיזה מקום רוחני/גשמי היית רוצה להגיע/להביא את היצירה שלך? אני מאחל לעצמי ליצור מוזיקה יפה ג'אזית וגרובית ולהופיע המון בכל הארץ עם האלבום החדש שהוצאתי "עושה את זה בדיגיטל", אני מאחל לפרנסה טובה, לפגוש אנשים טובים ומעניינים ולנגן על במות פסטיבלים ומסיבות.

עמוד האמן של איגור - איגור Igor הערוץ של איגור ביוטיוב - https://www.youtube.com/channel/UCEGj_lkqc2SFHEyBQmK8rxg איגור בבנדקמפ - https://pesahsmith.bandcamp.com/album/--12 האתר של איגור - https://www.cooligorgroove.com/ צילום - טלשוורק סנבטו עיצוב לוגו - קרן-שמש כהן


צפו בשידור חי שלי כל שלישי ב20:00





5 views0 comments
Post: Blog2 Post
bottom of page